*
 
כניסה
דלג על קישורי ניווט
כיתה ח' 1
כיתה ח' 2
כיתה ח' 3
כיתה ח' 4
כיתה ח' 5
תמונות
רשימות
כיתה ח' 6
כיתה ח' 7
כיתה ח' 8
כיתה ח' 9
כיתה ח' 10
כיתה ח' 11

בתאום מראש

 קישורים

  לאתר google
  נתינה
כיתה ח' 5 ליאת אלגרבלי 
 

 הודעות

בלונים

חל איסור מוחלט על הזמנת בלונים לימי הולדת לבית הספר. תלמיד שיזמין ייאלץ לקחת אחריות על כך ולא יהיה ניתן לצאת משיעורים או בהפסקות להביא את הבלונים מהשער.
לכל החוגגים מזל טוב ובריאות (ללא בלונים)
 
 

ילקוט דיגיטלי

כל תלמיד קיבל באופן אישי שם משתמש וסיסמא לילקוט הדיגיטלי. במהלך השנה התלמידים יקבלו משימות מתוקשבות להגשה עם ציון.
זכרו כי לכל משימה מועד להגשה. תלמיד שלא יגיש בזמן, מטלה זו תיסגר בפניו אוטומטית.
בהצלחה רבה

שנה מוצלחת

תוצאת תמונה עבור בהצלחה

טיפים לקראת מבחנים

טיפים איך ללמוד למבחנים:

 

 

לתלמידים רבים החלק הקשה ביותר הוא להושיב את עצמם ולהתחיל ללמוד.
אבל – כמו שאפשר לארגן את הזמן בצורה יעילה, אפשר גם ללמוד למבחן בצורה יעילה.

 

מתחילים ללמוד...

 

לאחר שהחומר חולק ליחידות לימוד קטנות, מתחילים ללמוד לעומק כל נושא .

כדאי שכל תלמיד יכתוב לעצמו במילים שלו, מהן הנקודות העיקריות או הנושאים המרכזיים בכל נושא. הכתיבה עצמה מסייעת לתלמידים להתרכז ולקלוט את החומר.

 

·         אפשר למרקר את הרעיונות הכי חשובים והכי מרכזיים בכל פסקה, ואחר כך לכתוב אותם על דף נייר או במחשב ולהוסיף מילות קישור.

 

·         אפשר לסכם טקסט בעזרת תרשים. התרשים עוזר לנו להבין גם את הקשרים בין הרעיונות המרכזיים בטקסט.

·         אפשר לכתוב שאלות על כל פסקה, ואחר כך לענות עליהן. כדאי לענות על שאלות שהמורה נתנה.

 

·         לקרוא את הנקודות העיקריות או הנושאים המרכזיים שוב ושוב כדי לשנן אותם. השינון יעיל יותר כשהוא נעשה רק לגבי העיקר ואין בו פרטים רבים מדי..

 

·         יש לכתוב על דף דברים שלא מובנים  ולשאול את המורים, הורים, אחים גדולים או מישהו מהחברים.

 

·         לזכור להשאיר זמן לחזרה על החומר.

 

·         למידה עם חבר. במידה ובוחרים ללמוד עם חבר, ללמוד אך ורק עם מישהו שלא נגררים לפטפוטים איתו. כאשר לומדים יחדיו, ניתן לחבר שאלות האחד לשני ולענות עליהן.

 

     חשוב לתזכר את הנקודה הבאה: הזמן האופטימלי ללמידה הוא כ-40 דקות. לאחר מכן כדאי לעשות הפסקה של כ-5-10 דקות כדי שהחומר ייטמע בצורה טובה.

 

·         התמודדות עם המבחן:

לאחר תהליך ההכנה לבחינה, על התלמידים להתמודד כהלכה עם הבחינה.

·         חשוב לומר לתלמידים לקרוא לאט את ההוראות. לסמן אילו שאלות הן בחירה ואילו חובה.

  • יש לשים לב אילו שאלות "שוות" יותר נקודות. יש להקדיש יותר זמן לשאלות הללו.
  • להמליץ לתלמידים להשאיר זמן לבדיקה.
  • חשוב להתחיל בשאלות הקלות!!!
  • לסמן מילות הוראה (למשל: ציין, תאר, נמק), מילות שאלה (למשל: איך, מה, מדוע) ומספרים.
  • בבדיקה: האם עניתם על כל השאלות?האם עניתם על כל הסעיפים בכל שאלה?
  • לומר לתלמידים להשתדל לענות על כל השאלות במבחן, גם אם אתם לא יודעים את כל התשובה. לפחות יקבלו ניקוד חלקי.

מבחן רב ברירה (מבחן אמריקאי)

·         צריך לסמן מילים חשובות שיכולות לשנות את המשמעות של השאלה. מילים כמו: לא, אין, תמיד,כל, רק, ההפך ועוד.

  • לומר לתלמידים למחוק את התשובות שהם בטוחים שהן אינן נכונות.
  • מתוך התשובות שנשארו, לבדוק האם הם יודעים מהי התשובה הנכונה. במידה ולא יודעים, להשאיר אותה לסוף. יתכן ויזכרו.

 

 

למידה מכישלון:

במידה ותלמיד נכשל בבחינה,להדגיש לא לזרוק את טופס הבחינה לפח! (אפילו שרוצים לעשות זאת....).

·         כאשר המורה עושה תיקון מבחן, כל תלמיד  צריך לשים לב היכן שגה ומה גרם לכישלון. ישנן מספר סיבות לכישלון:

·         התלמיד לא התכונן לפרק מסוים.

·         התלמיד לא שם לב לסעיף בשאלה ולא ענה עליו?

·         התשובה הייתה קצרה מדי?

·         התלמיד ידע את התשובה אך לא כתב ברור?

·         התלמיד שכח פרט בתשובה?

 

 

ידיעה של גורמי הכישלון תסייע ללמוד טוב יותר לבחינה הבאה.


מבדקים ומבחנים

לפנינו תקופת מבדקים/מבחנים. היערכות מוקדמת וניהול זמן מושכל יסייע לכולנו להצליח.
להלן תאריכי מבדקים:
4/11 - מבדק במתמטיקה לכל קבוצות הלימוד.
6/11 - מבדק באנגלית לקבוצה של כנרת.
26/11 - הגשת עבודה בספרות.
תאריכי המבחנים המסכמים מפורסמים באתר תחת הלשונית מערכת שעות ולוח מבחנים.
מאחלות בהצלחה לכולנו, שני ורגינה
 

סיכום אסיפת הורים

הורים יקרים,
בלשונית מאגר משאבים בצד שמאל מצורפת מצגת סיכום אסיפת הורים תשע"ו לעיונכם.
שני ורגינה

ערב לציון 42 שנים למלחמת יום הכיפורים

ביום ט' בחשון 22/10/15 יום חמישי הקרוב, בשעה 18:30 - 20:30 נקיים ערב לציון 42 שנים למלחמת יום הכיפורים.
בחרנו לקיים את הערב ככתב חידה מאתגר בו יתמודדו התלמידים, ההורים, הסבתות והסבים בפיצוחו.
ערב זה מזמן לכם אינטרקציה מיוחדת עם ילדכם/נכדיכם והעלאת זכרונות מאירוע מיוחד זה.
אנחנו מזמינים אתכם, הורים, סבתות וסבים לקחת חלק פעיל בערב זה.
מצפים לראותכם,
שני ורגינה 

שנה טובה ובהצלחה לכוווווולם:)


 לוח ארועים כתה ח-5

< דצמבר 2019 >
 יום א  יום ב  יום ג  יום ד  יום ה  יום ו  שבת 
 1 
 2 
 3 
 4 
 5 
 6 
 7 
 8 
 9 
 10 
 11 
 12 
 13 
 14 
 15 
 16 
 17 
 18 
 19 
 20 
 21 
 22 
 23 
 24 
 25 
 26 
 27 
 28 
 29 
 30 
 31 
 1 
 2 
 3 
 4 

 שיעורי בית

מאחזר נתונים

 פורום מקצועי

תשובות
gfdhfהשתמש ב- SHIFT+ENTER כדי לפתוח את התפריט (חלון חדש).
אפרת שטרית0

 תמונות כיתה ח5

תמונה ממוזערתגודל תמונה
תמונה ממוזערת rabin[1]600 x 400

 מאגר משאבים

אין פריטים להצגה בתצוגה זו של ספריית המסמכים "מאגר משאבים".
*
 
דף הבית צור קשר על בית הספר תקנון האתר מפת האתר